[Verkauft] Tesla Model Y, Ryzen, USS, 20" Induction, Winterreifen, verfügbar ab 01.03.23

Dansk version nedenfor. Oversat med Google oversætter. Jeg er ikke ansvarlig for oversættelsesfejl.

Erstzulassung: August 2022

Model Y Long Range / Dual Motor (Allradantrieb) in Weiß (Pearl White Multi-Coat)

514 PS, Spitzengeschwindigkeit 217 km/h

Reichweite nach WLTP: 507 Kilometer

• Premium-Innenraum komplett schwarz

• 20-Zoll Induction-Felgen

• Fünfsitzer-Innenraum

• Maximale Reichweite / Allradantrieb

• Autopilot

• Supercharger-Zugang + Pay-As-You-Go

• Garantie

• Sommer- und Winterreifen (ein Satz Inductionsfelgen)

Das Fahrzeug kann ab dem 01. März 2023 übernommen werden. Die Laufleistung wird dann bei ca. 6.000 Kilometern liegen. Lieferung nach Pattburg, Dänemark nach Absprache und Anzahlung möglich.

Preis 56.000,- €

Ausstattung

ABS, Abstandswarner, Alarmanlage, Allradantrieb, Ambiente-Beleuchtung, Armlehne, Beheizbares Lenkrad, Bluetooth, Bordcomputer, ESP, Elektr. Fensterheber, Elektr. Heckklappe, Elektr. Seitenspiegel, Elektr. Sitzeinstellung, Elektr. Wegfahrsperre, Fernlichtassistent, Freisprecheinrichtung, Geschwindigkeitsbegrenzer, Induktionsladen für Smartphones, Innenspiegel autom. abblendend, Isofix, Lederlenkrad, Leichtmetallfelgen, Lichtsensor, Lordosenstütze, Multifunktionslenkrad, Navigationssystem, Nebelscheinwerfer, Nichtraucher-Fahrzeug, Notbremsassistent, Notrufsystem, Panorama-Dach, Regensensor, Reifendruckkontrolle, Scheckheftgepflegt, Schlüssellose Zentralverriegelung, Servolenkung, Sitzheizung, Sommerreifen, Soundsystem, Sprachsteuerung, Standheizung, Totwinkel-Assistent, Touchscreen, Traktionskontrolle, USB, Verkehrszeichenerkennung, Volldigitales Kombiinstrument, WLAN / Wifi Hotspot, Winterpaket, Winterreifen, Zentralverriegelung

Ich verkaufe als Privatverkäufer unter Ausschluss von Gewährleistung/Sachmängelhaftung. Garantie kann ich als Privatperson leider auch nicht gewähren. Die Beschreibung des Artikels habe ich nach bestem Wissen und Gewissen verfasst und beschreibt den tatsächlichen Zustand des Artikels zum Zeitpunkt des Inserats.

Dansk version nedenfor. Oversat med Google oversætter. Jeg er ikke ansvarlig for oversættelsesfejl.

Første tilmelding: august 2022

Model Y Long Range / Dobbeltmotor (firehjulstræk) i hvid (Pearl White Multi-Coat)

514 hk, topfart 217 km/t

Rækkevidde ifølge WLTP: 507 kilometer

• Premium interiør helt sort

• 20 tommer induktionsfælge

• Fem-personers interiør

• Maksimal rækkevidde / firehjulstræk

• autopilot

• Supercharger Access + Pay-As-You-Go

• Garanti

• sommer- og vinterdæk (et sæt induktionsfælge)

Køretøjet kan overtages fra 1. marts 2023. Kilometerstanden vil så være omkring 6.000 kilometer. Levering til Pattburg, Danmark muligt efter konsultation og depositum.

Pris €56.000

Indretning

ABS, afstandsadvarsel, alarmsystem, firehjulstræk, ambient belysning, armlæn, varme i rat, Bluetooth, kørecomputer, ESP, el-ruder, el-bagklap, el-sidespejle, el-sædeindstilling, el-startspærre, høj- stråleassistent, håndfri system, hastighedsbegrænser, induktionsopladning til smartphones, indvendig spejl autom. dæmpning, Isofix, læderrat, alufælge, lyssensor, lændestøtte, multifunktionsrat, navigationssystem, tågelygter, ikke-ryger køretøj, nødbremseassistent, nødkaldssystem, panoramatag, regnsensor, dæktryksmonitor, fuld servicehistorik, nøglefri centrallås, servostyring, sædevarme, sommerdæk, lydsystem, stemmestyring, ekstra varme, Blind Spot Assist, Touchscreen, Traction Control, USB, Trafikskiltgenkendelse, Fuldt digital instrumentklynge, WLAN / Wifi Hotspot , Vinterpakke, Vinterdæk, Centrallås

Jeg sælger som privat sælger uden garanti/ansvar for mangler. Som privatperson kan jeg desværre heller ikke give nogen garantier. Jeg har skrevet beskrivelsen af ​​varen efter min bedste viden og overbevisning og beskriver varens faktiske tilstand på annoncetidspunktet.

Anzeige bei ebay Kleinanzeigen:
Annonce på ebay rubrikannoncer:

@moderatoren Bitte löschen.